Arkadaşlar daha önce hsg çekilirken bir kızla arkadaş olduk aynı doktora gidiyoruz ve birbirimize sürekli hocanın söylediklerini anlatıyoruz kısyaslıyoruz falan bana çatlatma için femara sonrası ovitrelle ve progestan verdi doktor o arkadaşa da bugün ovitrelle progestan prednol ve duphaston vermiş ama bana 1 fitil verdi morallerim çok bozuldu beni oldu bittiye mi getirdi noldu anlamadım ya bi diyorum sorunum çok yok fitil yetecek herhalde diyorum ama geçiştirdi giib de geliyor anlayamıyorum 😔