Hamisbayan valla benimde şişkinlik gaz oluyor malesef ondan cikiyor iyice o gidince sadece alt karın kalıyor ama genelde şişkinlik var ve çok sıkıntılı genelde insanlar bana göbeğin yok dio ama ben geniş giyiniom ve karnın küçük diolar bana ise aşırı büyük gelio 19. Haftadan sonra belirgin oldu şuan 24+0 da kimisi az dio göbeğin kimisi dio var yani 6 aylık bebek en fazla 800 gram falan yada 1 kilo göbek tabiki küçük olur iç karnın olabilir bebek şekil değişiyor içerde oda göbeği etkiliyor 17. Haftada doktora karnım neden yok demiştim vardı indi demiştim o şişkinliktir bebek gayet iyi durumda ve bebekler anne karnında şekil değişir şişkinlik olur buna bağlı göbek şekli degisebilir biraz inebilir sisebilir demişti