Kızlar bilenler lütfen yazabilir mi kafam allak bullak oldu artık ya.
Benim son adet tarihim 23 Temmuz. Adım kadar eminim.
Ağustos aynının 8-9-10 günlerinde üç kez lekelenmem oldu çok az.
Doktorlar bu yüzden ağustosun 10 unu adet tarihim olarak baz alıyor.
Ağustosun 10 una göre bebek kilolu boylu çıkıyor. Sonra da adet tarihin mi yanlış deyip duruyorlar.
Ne yapıcam bilmiyorum, başka herkesin güvendiği bir doktora gitmeye karar verdim ona en baştan anlatıcam durumu artık.
(bu arada korunmayı 12 ağustosta bıraktık, eylülün başında hamile olduğumu öğrendim şuan 10 ağustosa göre 25+2 haftalığım)
Şimdi sad olarak ne söylemeliyim???