Merhaba kızlar sonunda bende doğurdum 🌸 Bugün tam 3 günlük olduk. 31 ocak sabahi 7 buçuk gibi şehir hastanesi kadın doğum acilden giriş yapılacağım söylendi. Bir gün önceden sabaha kadar uyuyamadım gece 12′den sonra bir şey yiyip içmem yasaktı sabah beşte kalkıp hazırlandım aşırı heyecanlıydım ikizlerimi öpüp evden çıktık giderken bile eşimle hiç konuşmadım bu benim ikinci sezeryanım olacaktı. Her neyse acilden giriş yaptık eşim çantalarla birlikte bekleme salonunda bekledi benide direkt nst ye aldılar 20 dakika sonra başka sezeryan olacak bir hanimefendi ile birlikte lohusa servisine aldılar bizi çünkü normal serviste yer yokmuş alırken de refakatciler yine bekleme salonuna geldiler ve kapı da sadece bebek eşyalarını ve telefonunuzu yanınıza alın dediler. Lohusa servisi de normal oda gibi sadece 3 yataklı bir oda oraya çıktık hemşireler evrakları imzalattı ve ameliyat elbiselerini verdiler giyindik ve beklemeye başladık o ara baya makara muhabbet yapıp birbirimizi sakinleştirdik:) ardından sonda takıldı. İlk sezeryan olduğumda uyuşturduktan sonra takmışlardi ama korkulacak bir şey yokmuş benden hiç kasmadım sadece biraz yanma hissettim açıldıktan sonra sadece sürekli tuvaletiniz varmış gibi hissediyorsunuz. Ameliyata yanımdaki hanımefendiyi aldılar ilk çünkü benim kan değerlerim önceden düşük çıktığı için acil kana ihtiyaç duyabilmeleri halinde tekrar kan alıp laboratuvara gönderileceklerini söylediler sonra kanım alındı daha sonra çıkmadan beni de sedye ile almaya geldiler. Eşime haber verdiler kapıda bekliyordu zaten ameliyathane kapısına geldi ona eşyalarımı teslim ettim ve eşimi görünce ağlamaya başladım sonra beni içeri aldılar ilk önce sedye ile bir odaya geçtik orada tatlı mı tatlı bir hanımefendi dövmelerim hakkında bir şeyler sorunca konuşmaya başladık ameliyatin başından sonuna yanımda olacağını ve bana her şeyi anlatacağını söyledi biraz da korktuğumu hissedince bana sarıldı elimi tuttu gerçekten aşırı ilgiliydi. Zaman geldi ve ameliyathaneye girdik aşırı soğuktu korkudan da titriyor olabilirdim ama ameliyathane normal oda gibiydi korkulacak bir atmosferi yoktu:) beni oturtturdular anestezi doktoru geldi ve biraz muhabbet ettik o da çok tatlı bir kadındı sanki uzun zamandır tanıyor gibiydim Allah onlardan razı olsun. Bana detaylıca her şeyi anlattı ve anestezi pozisyonuna geçtik belimden iğne yapıldı o sırada önden hemşire bana sarılıyordu ve tatlı tatlı şeyler anlatıyordu 🥰 gerçekten hiç hissetmedim gibi bir şey kendimi hiç kasmadım birden bacaklarıma sıcak sıcak uyuşmalar geldi hemen sonra yatırdılar. Hani siz doktora sürekli anlatıyordu hiçbir şey hissetmeyeceğimi sadece çekişmeleri hissedeceğimi zaten ilkinden tecrubeliydim biliyordum. Ama çok korkuyordum anestezi doktoru istediğim zaman beni sakinleştirebileceğini ve uyutabileceğini söyledi. Ardından doktor geldi o gün ameliyathanede Emre sertel varmış gerçekten o da çok iyi bir doktordu hemen geldi bana anlattı nasıl geçeceğini her işlemi yaparken de açık açık söyledi ama kesme esnasında ne yalan soyliyim aşırı bastırma ve kesme işlemini hissettim ama acı şeklinde değil ve panik yaptım midem bulandı başım döndü ve tansiyonum çıkmış o ara anestezi doktoru sürekli bana bir şeyler söylüyordu yanımdaki hanımefendi de bir şeyler anlatıp sakinleştirmeye çalışıyordu. Anestezi doktoru Emre bey’e biraz beklemesini söyledi Emre bey de sağ olsun durdu ve Benimle konuşmaya başladı ama sanırım panik atak geçirmişim. Beni uyutmalarını söyledim ardından anestezi doktoru maske taktı derin derin nefes almamı söyledi iki üç nefesten sonra o kadar çok rahatladım ki gülmeye başladım anestezi doktoru da tam da bunu istiyorduk işte dedi gülmeye başladılar sonrasını iki saniye geçmiş gibi hissettim bebeğimi emre bey çıkarttı gösterdi yanağıma koydu öptüm çok çok güzeldi ama kafam da sanki güzel gibiydi😂 dikme işlemi vs hatırlamıyorum hiç sonra hemsire bebegimi giydirip getirmiş hiç gormedim o ara hadi op falan dedi öptüm ve bana ağlama geldi sanki Sinirlerim boşalmış gibiydi ama bu sakinleştiricinin etkisiymiş. Beni çıkarttılar kapıda eşim karşıladı o da ağlamaya başladı beni servise aldılar şükürler olsun ki odam tek kişilikti arkadaşım gorumcem odaya gelince eşim bebeği karşılamaya gitti ve odaya getirdiler direkt gogsume koydular emmeye başladı sütüm zaten bir kaç gün oncesinden gelmeye başlamıştı. Ağlama krizlerim bitti ve yerini ağrılar almaya başladı. Hemşire geldi ağrı kesici yaptı aşırı rahatladım sonra bir kaç saat arayla doktor ve hemşire karnıma bastırmaya geldiler işte dedim vakti geldi. Ölmüş gibi oldum ama ölmedim 😂 bu işlemi bana tam 5 kez yaptılar ve alttan muayene de ettiler. 6 saat sonra kahve ve petibor biskuvi yiyip ayağa kalkabilecegimi söylediler. Tek başıma kalktım banyoda temizlenmek için eşimden yardım istedim sağolsun beni temizledi giydirdi ve bu arada yanımda eşim kaldı çünkü kalacak kimsem yoktu normalde izin vermiyolarmiş ama odadan çıkmama şartıyla verdiler sağolsunlar. Bol bol yürüdüm çok su içtim o gece gazımı çıkarttım. Bebeğime kendim baktım kontrol için bebek bakım odasına hep kendim götürdüm. Sadece anestezi etkisi benim omzuma vurdu ve sağ gogsumun altına sanki bıçak saplaniyordu çok uzun süre yaslanamadim nefesim kesildi ama her ağrı kesici yaptıklarında geçti. Bebeğim 4030 gr dogdu ertesi gün 3900 düşmüş ödemini atmış. Boyu da 53 cm 🌸 Ben doğum yapana kadar şehir hastanesinde kafamda çok kurmuştum ama inanın 10 tane çocuk doguriyim hepsini de orada doğurmak isterim. İlk doğumum özel Atakent cihan hastanesinde olmuştu ama burası oraya bin basar. Temizlik personelinden hemşire doktoruna kadar hepsi cok ilgili ve güler yüzlüydü ben zaten Rabbime hep dua ettim beni iyilerle karsilastirsin diye öyle de oldu 🥰 2 gece kaldık ve dün sabah çıkışımızı yaptık. çıkarken de belediyenin hediyesini verdiler yeni doğan paketi ve puset hediye ettiler 🌸sormak istedikleriniz varsa cevaplayabilirim. 😍