Elhayal Siz salıya kadar bebeğinizin hareketlerini takip edin kendi doktorunuz daha iyi bakar.Acilde iyi bakan doktor bulunmaz zaten ülkede ne sağlık , ne eğitim , ne adalet hiç bişey kalmadı.Allah’a emanet geçiriyoruz günlerimizi inşaAllah sağ salim kucağımıza alırız yavrularımızı. Bnde 37+2 deyim 2 gündür sancım var gelip gidiyor ilk gebeliğim suyum fazla çok şükür şeker falan yok.O kadar halsizim ki 😑😑