İkinci gebeliğim ilkinde hiç birsey yaşamışım gerçekten.besinci ayimda mantar oldum fitil vs geçti .sonra tekrar akıntı başladı .bu sefer şeffaf damla damla .arada nadir sarı .idrar verdim kültür temiz çıkmış .ama yine de doktor fitil verdi tekrardan .böyle akıntı olupta normal süreci atlatan var mı ?