naaazz bugün dahiliyeye gittim tsh değerim 0,206 çıktı.normal değerler 0,27-4,2 olması lazım benim çok düşük çıktı.doktor ilaç veremdi gebeyim diye.gelecek ay gel kontrol edelim dedş.internette araştırınca baya korkttum bebeğe baya zararı var ama sizin düşük olmadığı keisn yükseklik konusunda bişey diyemem