Merhaba kızlar birşey soracaktım, ben 11+1 günlüğüm, hala bulantılarım geçmiyor. Doktor ilaç yazmıştı günde 2 kez kullanım için. Bunun bebeğe herhangi bir zararı var mı acaba? Siz ilaç kullanıyor musunuz veya kullanıyorsanız hangi ilaç daha tehlikesiz ve etkili?