Cevahir53 Kızlar 4+5 dişim apse yaptı ve haftasonuna denk geldi maalesef ne yapacağımm ağrıdan ölüyorum
snowglobe Cevahir53 Bende de aynı şey oldu antibiyotik kullandım ama sizin haftanız çok yeni. Sanırım kullanamazsınız. Geçmiş olsun belki bilen biri çıkar
Zynp12 Cevahir53 tuzlu gargara falan yapın antibiyotik verirlermi bilemiyorum ama en azından iki gün idare eder birazda olsa geçmiş olsun
Deletedmon_98 Cevahir53 merhaba , diş hekimi cerrahi asistanıydım, maalesef daha çok yeni olduğunuz için hiçbir hekim işlem yapamaz , bol bol ada çayı ile gargara yapmanızı öneririm 🌸
Suraninannesi_14 Gargara yap canım varsa ben ilk haftalarda öyle idare ettim yutmadigimiz ve kana karışmadığı için sorun olmuyor
Rumeysacelikk46 Sarımsağı ikiye kesip koymakta fayda ediyor eğer tiksinmeniz yoksa , bende 20lik diş çıkarıyorum denemediğim bir şey kalmadı bende sarımsak ve karanfil yağ çok işe yaradı doktorunuza yine de sorun ☺️