Tugcetek7 prilami ben sabah aç karnına 2 tane yutuyordum. Kullanmadığım zaman midem çok bulaniyordu ve cikartiyordum. Eğer gün içinde mide bulantısı tekrar yaşarsam da bir tane daha kullanıyordum. Bende uyku vs yapmadı. Gebeligin başındaki uyku problemini yaşadım sadece. Yanlış hatırlamıyorsam 23. haftaya kadar da kullandım.