Bahar17 İyi günler ikizlere 12+4 deyim bulunduğum yerde hastane yetersiz olduğundan 30.hafta gibi Bursaya gidebilirim hangi hastanede doğum önerirsiniz
Bahar17 Bahar17 snowglobe snowglobe daha erken de olabilir ben tavsiye istemiştim iyi bir hastane olarak