Aslinuur Gebeliğinizde sürekli içten nefes alma gereksinimi duyuyuyor musunuz bazen aldığınız nefes yetmiyor hissi oluyor mu
Anneadayi_2610 Aslinuur evet maalesef bu durumu ben de yaşıyorum yemek yerken, su içerken hatta bazen konuşurken bile nefesim yetmiyor yoruluyorum😄
Aslinuur Caglali sizin haftanız nedir yani ben boğulacak gibi olup kalkıp dolaşıyorum ve daha yatamıyorum çok kötğ bişey 2 saat uyuyabilmişim sadece gece boyunca
Dy_55 Aslinuur hayır uyuyamadım yaklaşık dört haftadır bunu yaşıyorum genelde sabahları sırt üstü uzaninca daha kötü oluyor bazen şekerim düşüyor tatlı bişey yiyom geri uyumak mümkün olmuyor bir saat böyle kalio 24+0 oldu
cactuswoman01 İlk gebeliğimde son aylarda oldu ama 2 gebeliğimi yaşıyorum nefes darlığı ilk baştan belli var maalesef boğuluyorum gibi nefesim yetmiyor 2 cümle kurunca tıkanıyorum :(
Aslinuur cactuswoman01 Ben gece gözümğ kapattığımda sanki bana geliyolar daralıyorum nefesim yetmiyor gibi geliyor bilmiyoeum yani bende 20 haftalık gebeyim gebelikten mi piskolojik bişey mi bilemedim
Aslinuur Dy_55 doktorunuza sordunuz mu normal miymiş bu durum acaba başka branşdaki doktora gitmemize gerek var mıdır
Dy_55 Aslinuur evet doktor hepsine normal dedi kolesterol biraz yüksek çıktı şeker tansiyon düşük onlardan kaynaklı yaşıyorum bunu bide şunu öneririm sırt üstü yatinca tansiyon düşüyormus sol tarafa uzanmak lazımmış. İler ki dönemlerde bebeğin büyümesi ve ciğerlere yaptı baskı ile nefes darli daha çok oluyormus
Aslinuur Dy_55 Şimdiden böyleysem ileriyi düşünemiyorum mevlam hepimize yardım etsin. Çok teşekkür ederim tavsiyeniz için de 🤲
Kloroform Bende de arada oluyor, burnum da tıkanıyor. Ben triflo aldım ciğerlerimi açmak içim, onunla çalışıyorum. Size de tavsiye ederim 🌺
Kloroform Aslinuur yok ilaç değil. Nefesi kuvvetlendirmek için bir alet. Youtube da rüya acaroğlu yazarsanız nasıl kullanılması gerektiğini anlatıyor. Bebek için de iyi, çünkü vücuda daha fazla oksijen girmiş oluyor.
Dy_55 Aslinuur rabbim sabrını da verir inşallah kendimi yaşlanmis hissettim bu süreçte 🤦🏻♀️ rica ederim ❤️
Sevincrah Ben de 22 haftalığım, neredeyse 1 aydır var bende de. Kalp çarpıntısı da yapıyor. Doktor normal dedi ama ilk hamileliğimde son aylarda böyleydi sadece. Siz de çok artarsa başka doktora da sorun bence
Aslinuur Sevincrah Evet haklısınız ben bazen kapalı bi yerde bile duramıyorum ortam bile boğuyor sanki