Eco herkese farklı veriyor doktor. Ben sabah akşam kullandım yani günde iki tane ama ona rağmen çok kusuyordum 12 kilo verdim. Belli bi süre sonra fayda etmediğini farkettik doktorum yavaştan bırak dedi ben komple bıraktım çünkü zaten işe yaramıyordu artık bende 🤦🏼♀️ Ama 23+4 şuan çoook şükür ogünlerim bitti inşallah bidaha yaşamam 21. Haftamda falan geçti herkesin başka Allah kolaylıkla geçirip kucağımıza almamızı nasip etsin inşallah