Nurselin Kızlar 31.haftadayım sanki adet olacakmış gibi belimde ve kasıklarımda ağrı var ara sıra da akıntım sulu geliyor böyle bir şey yaşayan var mı
Deletedmom6666 Nurselin bende de aynı canım doktora sordum normal dedi bi sıkıntı görünmüyor dedi. Sanırım vücut kendini Doğuma hazırlıyor 🤷♀️
Deletedmom411 Nurselin benim de enfeksiyon çıktı yatış önerdiler serviks 22mm e düşmüş erken doğum riski var diye. Ben istememiştim evde yattım 32mm oldu şükür
FatmaAzra_ Nurselin bende varr az once bebegin suyu mu siziyor diye hatta post actimm tek degilim demek ki😔
Nurselin Yarenelibol yarın hemen gideceğim zaten bugün kendimi Bi kontrol edeyim dedim ama karın ağrısı da eklenince korktum
Ssshhh Benimde adet sancısı gibi ağrım oldu 33 te erken doğum riski dedi doktor nst de sancı flan çıktı ihmal etmeyin
Ssshhh Nurselin aynen cnm bende bi kaç gün kadık ağrısı oldu bide bıçak saplanır gibi sancı oluyordu ama sona yaklaşıyorum diye normal dedim
Duygu_555 31.haftada gittim bende aynı rahatsızlıkla, sancı çıktı 3 gün yattım hastanede. Erken doğum riski ihmal etmeyin
Nurselin Deletedmom411 evet şu an da aynı durumdayım gerçekten. İhmal etmemek gerekiyormuş iyi ki hemen gelmşşşm erken Doğum riskim varmış
Deletedmom411 Nurselin çok fazla ayakta kalma dinlen canım bol su iç ben içiyorum ama düzelmiyor bir türlü gerçi 🤷♀️
Nurselin Duygu07 belimde ve kasıklarımda birden sancı oldu ve iki gündür de işaret parmağım kadar sulu akıntı geliyordu bugün de avcımun içi kadar geldi nst ye bağlan dım Doğum sancım çıktı
Nurselin Deletedmom328 belime vuran ağrı keskin bıçak gibiydi kasıklarımda olanda 10 dakkada bir oluyordu
FatmaAzra_ Nurselin sanci agri yok benim akintim oluyor sürekli ama bu hafta biraz daha su gbi sivi o yuzden sizma nasil oluyor bilmedigim icin sormustum ama normalmis