Gezenlady yarım ya da 1 gramın altındakiler yasaklandı diye biliyorum ama eskiden basılanlar piyasada halen var mı bilmiyorum. Onlar zaten çok minik olduğu için dışında şeffaf ambalajı kenarında kartonuyla satılıyor. Taktığınızda çok ufak durmaz ama değeri belli sonuçta.
Zarfla 500 lira verseniz daha iyi bence. Nakit ihtiyacı varsa altını bozdurmakla uğraşmaz. İhtiyacı yoksa da zaten gelen diğer paralarla birleştirip kendisi alır çeyrek yarım tam altın falan.