Merhaba kızlar sağlam yorumlarınıza ihtiyacım var doktorum plesentamda kireçlenme olduğunu ve fazla olduğunu şuan eve gidip herşeyimi hazırlamam gerektiğini söyledi çünkü nst de de sancım çıktı.bir hafta sonra gel alttan bakacağım mecbur dedi.karnını kontrol et dedi sertleşme yumuşama say dedi ama aşka yapamıyorum ilk hamileliğim hiç bişey anlamıyorum.çok korkuyorum erken doğum yapmaktan başına gelen var mı bilgisi olan yada yaşamış ama erken doğurmayan çok tedirginim 😢