Mozi1605 merhaba benimde sürecim 28 aralıkta başladı. Elimden geldiğince stresten uzak durdum. Protein ağırlıklı beslendim. Bol su içtim. Tüp bebek sürecinde olduğumu düşünmemeye çalıştım. İnternetteki, forumdaki negatif tüp bebek hikayelerinden uzak durdum. Doktoruma güvendim ( kendisinin tarzı biraz farklı :) ) Olacağına hep inandım. Eşimle hiç tartışmadım. “Kusura bakma Şuan yumurta büyütüyorum , Şuan rahim hazırlıyorum seninle tartışamam.” Dedim Oda güldü geçti zaten. Kısaca en önemli faktörün stressiz, pozitif bir süreç geçirmekten geçtiğini düşünüyorum. Çok şükür pozitif sonuç aldım. Ama henüz keseyi görmeye gitmedim.Umarım sizde tek seferde pozitif sonucu alırsınız. Sizde bana dua edin bebeğimi sağlıkla dünyaya getirip büyüteyim .