Ense kalınlığı normal olan bebeğim için 1:106 ile down sendromu olabileceği söylendi özel hastane doktorum tarafından ve ısrarla fetal DNA önerdi. Laboratuvarlarla anlaşmaları olduğunu duymuştum komisyon alıyorlarmış… 14-15 bin tllerden bahsetti.
Ben şehir hastanesinde amniyosentez yaptırmaya karar verdim. Bununla birlikte erkenden detaylı ultrasonumu da yapacak perinatolog. Randevum 12 Şubatta.
Bebeğimin her şeyi normal, yaş riskim vs de görünmüyor.
Benim gibi olan var mı?