Gurbetci1anne banada yazıyor hemde 3 kutu alıyorum evde duruyor şimdi kan hapıyla folik asit yazdı aldım 2 hafta falan kullandım sonra bıraktım hiç içesim yok sevmiyorum ilaç içmeyi nedense benim annemde kil yerdi onunda kanı demiri hep düşüktü bende anama diyorum sana çektim heralde arada yiyince kızıyo ama işte dayanamıyorum