Kızlar 37 haftalık hamileyim 38+4 de sezeryanm var gaz yapicak hic bir şey yemedim ama ben gaz problemi yaşıyor gibi hissediyorum öneriniz varmı kimyon kaşikladim resmen geçmedi acaba gaz problemimi bu yaşıyan varmı kramp giriyo karnimda rahatsızlik hissediyorum gaz sıkışması gibi