aysegulpalaz günaydın herkese ayak kasılmam başladı özellikle sol ayağım . 7+3 oldum bilgisi olan var mı ya da bu durumu yaşayan
cerennncee Canım magnezyum eksikliğinden oluyor. Eczaneye hamile olduğunu belirterek magnezyum ilacı al kullan geçiyor. Yoksa ilerleyen haftalarda gece krampların başlar
aysegulpalaz cerennncee doktor bir şey demeden başlamak istemiyorum haftaya gideceğim o zaman söyleyeceğim doktora
Arelmom_ Hamileliğimi öğrendiğim zaman doktor folik asit ile magnezyum verdi direk bence doktoruna sor çünkü muhtemelen ondan