Arslanannesi bebek yağı gözenekleri tıkıyor diye doktorlar önermiyorlar. Ben sebamedin bebek losyonunu ve pişik önleyici kremini aldım. Çokta memnun kaldım. Yeni doğdu daha 7 günlük, doğduktan sonra cildinde kızarıklıklar ve sivilcelenme tarzı bir şey oldu. Losyonu sürdük bir gün bile geçmeden hemen söndürdü ve azalttı cildindekileri