Canım bende 2 güne yakındır hissetmiyorum stresten falan diye düşündüm ama artık garip, gelmeye başladı hiç böyle olmamıştı çünkü kaynanam da yarın erkenden git dedi bende devlet takipliyim 31+6 dayım inşallah bir sıkıntı yoktur sende bebeğinde iyisinizdir iyi düşün iyi olsun 🌸 sonuca göre bilgi verebilir misin yine 😌