Selamlar. Hamilelik boyunca 2. Defa bu enfeksiyonu geçiriyorum. Doktorum yurtdışında olduğu için şuanda kendisine ulaşamıyorum. Bu enfeksiyon sarı bi şekilde peynir gibi gelmeye başladı.
İlk seferimde fitil vermişti doktorum hemen iyileşmişti fakat ulaşamadığımdan ilacı tekrar kullanıp kullanamayacağımı bilmiyorum.
Enfeksiyonun prezervatif kullanımından kaynaklı olduğunu düşünüyorum sebebi şu ki kullanana kadar böyle bir sorun yaşamamıştım. Aşırı vajinal ağrı yapıyor. Kaşıntı ve akıntı cabası tabi.
Bu durumda size sormak istediğim erken doğum riski olabilir mi? Çünkü son trimester olduğu için Google da erken doğum olabilir gibi yazılar gördüm. Bu da beni çok korkutuyor. Yaşayan oldu mu bu durumu.