Nergiz7 bence alınmalı, sütün gelme durumu normal doğum veya sezaryen olarak hiç farketmiyor ☺️ süt gelmeyince onun telaşını yaşamaktansa, indirimde yakalayıp erkenden alıp evde bulundurmak daha mantıklı geliyor bana, hatta ufak bir örnek vereyim, doğum sonrası bebişte solunum problemi yaşandı, 10 gün hastanede yatması gerekti, haftası felanda gayet güzeldi ama olabilecek şeyler hepsi, ondan sonra bebek hemşiresi geldi yanımıza, 2 saatte bir sağım önerdi, süt gelsin veya gelmesin mutlaka 2 saatte bir olacak şekilde sağım yapmanızı istiyorum dedi, süt kanallarının uyarılması gerekiyor dedi, dediği her şeyi yapmıştık, gerçekten sağım yaptıkça artmaya başlamıştı ve 10 gün boyunca süt taşımıştık 🌸 doğum sonrası her şey planlanan gibi gitmediği için, sütün gelişini sağlamak için şart 💕