Aysemm44 Kızlar 2 ay olacak nerdeyse daha bu öksürük geçmedi kafayı yicem resmen uyuyamıyorum her saniye öksürüyorum bu nasıl geçecek
Ezgi01993 1 yemek kaşığı pekmez 1 yemek kaşığı saf zeytinyağ cevzeye koy üstüne 3 -4 damla limon sık hafif ocakta ılıt snra onu ılık ılık iç günde 3 defa yap anında geçiyor ben 4 yaşındaki kızıma Bile yaptım hemen geçti
Ftmtts Ezgi01993 canım ben de neredeyse beş haftadır çekiyorum ve sürekli pekmez zeytin yağı limon ısıtıp içtim artk bardak dolusu bile içiyorum neredeyse ama fayda etmedi 😪 öksürük krizleri geceleri afedersiniz kusana kadar devam ediyor yorulunca uyuyorum birşey fayda etmiyor yani
Mercan_35 Ftmtts aynen ya benimde iğne,ilaç tedavisi ile geçti öksürük hiç bir bitki banamısın demedi
Ftmtts Mercan_35 acil bir tane hap yazdı iki gün önce onu sabah akşam alıyorum ama fayda etmedi hiç siz hangi ilacı aliyorsunuz acaba birde kaç haftalık hamilesiniz ?
Mercan_35 Ftmtts yok hamile değilim ama tedavi görüyorum tüm tedavim alt üst oldu o yüzden..kuzum bana kortizon iğne yanına 2 ilaç,şurup verdi.Ancak iyileşebildim. Sen hamile olduğun için iyi bir doktora git derim..ben kulak burun boğaza gitmiştim.
Ftmtts Mercan_35 ha kusura bakma ya bende hamileyken kullandın sandm . Vallahi bilmiyorum ya başka doktorlar zaten yazmıyor kadın doğumda yazmıyor bişey ne yapacam bilmiyorum. Artk dayanilacak gibi değil .
Mercan_35 Ftmtts estagfurullah ya ♥️ mutlaka bebeğe zararı olmayan şurup vs .. vardır ya bazen doktorlar çok umursamaz oluyor. Olmadı kozalak şurubunu deneyin geçmiş olsun.