Beni aramadiklari halde kendim gidip yaptirdim cunku doktorumda yapilmasi gerektigini soyledi 20.haftamda ilk doz 24.haftamda ikinci dozu yaptirdim. Dogum esnasinda kullanilan malzemeler icin onlem amacli yapiliyor. Zarari kesinlikle yokmus zaten zarari olsa bile isteye kimse yapalim demez hem saglik ocagindaki doktor hem kadin dogumcun oneriyo cunku