Kızlar 35+2 yim.
26 ocakta randevum vardı şehir hastanesinde doktor kan ve doppler ultrason istedi.Ultrason gününü 6 ocağa verdiler yani randevunun üzerinden 11 gün geçmiş oluyor.
Randevu da bulamıyorum gittiğimde nasıl sonuçları göstereceğim? son haftalarım diye bakarlar mı acaba randevu bulamama sorunu yüzünden kafayı yiyeceğim bu hastanede 🤯