Arenimoo Zeyasaftalha Benimde cmg igg ve igm pozitif ti avidite testi istediler benden onda 3 ay önce geçirilmiş olarak çıktı Sizden istemediler mi
Zeyasaftalha Arenimoo yok şuanda istemediler enfeksiyon bölümüne sevk ediceklermiş kan testlerini tekrarladılar bugün
mertveannesi2211 Arenimoo avidite sonucunuz kaçtı acaba kardeşimin de igg ve IgM pozitif çıktı geçenlerde avidite testi yapmışlar 0.90 di sonuç kaç olması gerekiyor
Zeyasaftalha @sakinanneee3 testleri tekrarlamak istediler kan verdim ama sonuçlarda tekrarlanması gerekiyor yazıyor enfeksiyona sevk edemediler daha
Arenimoo mertveannesi2211 Yüksek avidite gelmiş benimde 0.91 Di Yani 3 ay önce geçirilmiş demek oluyor iyi bisey bu