kızlar 36 haftalık hamileyim 3 haftadır ellerimde uyusma yasıyorum doktorum magnezyum yazdı sabah akşam kullanıyorum fiziktedaviye yönlendirdi bugün gittim bürsey yapamam dogumdan sonra 1 ay içinde geçer dedi .kaşık kalem dahi tutamıyorum uyusukluktan basına gelipte süreci geçirenler bana yardım etsin