aysenuryusuf Kızlar 10 gün önce sezeryan oldum ama kaşık ağrılarım çok var birde her lavaboda pıhtı düşüyor normal mi acaba idrar yapmak bile ağrılı şuanda benim için sezeryan sonrası bunların olması normal mi
tugcesakzci aysenuryusuf pıhtı için kan sulandırıcı verdiler bana ama yan etki yaptı bende kullanamıyorum, doktoruna danış bi derim belki ilaç başlar. Amaağrı falan bende de var normal bence onlar. 7 günn oldı benimde
KadersizMelek aysenuryusuf dayanılmayacak kadar bir ağrın ve sürekli artan kanamam varsa acile git birde doğum sonrası karnına bastırma olayını düzenli yaptın mı? Sürekli tahmini elinle kontrol et karnına baskı yaparak
aysenuryusuf tugcesakzci sezeryan düğümü dedikleri yerde ağrınız var mı acaba benim şişti ve ağrıyor doktora gittim temiz bişey yok dedi ama çok fena bir ağrı var şişlik var dikiş üstünde iki yaraflı
tugcesakzci aysenuryusuf ağrı ve hafif şişlik bende de var canım iyileşene kadar ara ara ağrıyacakmış maalesef normal dediler