Eda-nurr
Valla ben ilk haftalae aylardada gittim suan 7bck ayligim ocakta gittim ve haftaya tekrar gidicem hicbisey olmuyor allahin izniyle tabi sen yine sor bende olmadi sendede olmucak diye birse yokk canim doktorlae biliyolar zaten igne yaparken bile ne koyucsklarini biliyolar