feyzaozdmr Yokk yaa 4 ay ne ben ilk 4,5 ay istemedim olmasını sonra istedim oda olmuyo 3 aydı ,İlk öncee stress yapmaa her ay bekleme ki hamile olucam benn birde her şeyi katıp karışdırma geçen gün kızın biri burda yazmışdı ki,soğan kürü içtim bebğim olsun diye her yerimi alt üst etmiş o cümleyi okudukdan sonra az korku var içimde dün adetim başladı ilk günü idi benim 21 yaşım var ben böyle adet geçirmemişdim eşime telefon açıp işi bırakıp gel dedim o kadar ağrıdan ölüyodum ilk defa böyle şey yaşadım soğan suyu ile alakadar olduğunu düşünyorum