Arkadaşlar şehir hastanesinde doğum yapanlar tecrübelerini yazabilir mi? Toplum olarak bize devlet hastanelerinde ebeler kötü davranıyor diye bir algı yaratıldı. Gerçekten sizce ebeler gebelerin algıları kapanıp bağırdığı için mi kızıyorlar sizce?
Yani sözlerini dinleyip dediklerini yaptıktan sonra kızmazlar herhalde. Özel kliniğe gidiyorum ancak doktorun doğum ücreti 30 bin. Normal istiyorum şartlar uygun olursa neden 30 bin ödeyeyim ki. Şehir hastaneleri temiz diyorlar