Serbehh bi bilgim yok ama canim siqortanin karsilamasigerek buyuk bi kismini.ben tup bebek yontemiyle hamile kaldim ve karnimdan iyne vuruyordum transverden once yumurta gelisdirici baya pahaliydi doktorum her o iyneyi yazdiginda hastane bi kagit veriyordu hastaneyle ilgili calisan eczaneden yarifiyati dan da ucuza aliyirduk sigorta karsiliyordu