36+2deyim. Bu son iki haftadır aşırı derecede sağ kalçama ağrı giriyor magnezyumda kullanıyorum ama yok ağrı bir giriyor beni mahvediyor resmen bugüne kadar sağ kalçamdan vuruyordu şimdi sol tarafta ağrımaya başladı, bebekte kanala girmiş zaten kasıklarıma da çok baskı yapıyor acaba doğum belirtisi mi bunlar korkuyorum da ya. Doktorum da şehir dışında hafta sonu 🥺