Nbnbn Bügün saglık ocağına kan verdim pazartesiye kadar beklemek çok sıkıcı tüm belirtilerim var adetim de üç gün geçti böyle cumadan kan verip cumartesi falan sonucu düşen var mı acaba yoksa pazartesiye kadar beklemeli miyim
miniiiikfasulye Nbnbn Ben bugün verdim 9 buçuk gibiydi öğlen 12 buçuk çıktı e nabiza bakın 5 üstü pozitif dedi doktor bak pazartesi gel dedi çocukla bekleme dedi öğleni