Asya5461 Pembe çok çok az bi akıntı geldi .direk acile gittik .Şükür herşey yolunda kanama alanı flan yok neden olur acaba ?Başına gelen varmı
zehraks Asya5461 canım bende de oldu ama ilişkiden olabilir ya da mantar enfeksiyonu yapıyor olabilir çok şükür sağlıklıydı bende de ana hep kanamam oldu
Asya5461 zehraks he yok ilişkide yok bizde en başından beri mantarda yok anlamadık ama çok korkuyorum bi kaybım var sizin kanama nasıldı kaç haftalıksınkz
Selin9 zehraks benimde kanamam oluyor doktor size sebeb söyledi mi kanama nedenini şuan ne kadarlık hamilesiniz