Benimde detaylı ultrasonda bebeğimin değeri 9.7 çıkmıştı doktorum çok korkutmuştu ya enfeksiyon geçiriyorsun ya da kromozomal bi anomali var perinatolojiye git öğren diyerek keskin bi konuşma yapmıştı. soluğu o gün üniversite hastanesinde almıştım orada 8.7 ölçülmüştü gayet normal ama 1 ay sonra tekrar bakalım dedi daha sonra kendi doktorumda muayenem vardı 7.8 ölçmüştü düşmüş düştükten sonra tekrar çıkanını görmedim dedi hatta elime görüntüyü de vermişti normale dönünce üni ye gitmedim fakat daha sonra doktorum yine yüksek ölçtü geçen sefer normal demiştiniz dedim ben sana öyle bir şey demedim dedi ben yine soluğu üniversitede perinatolojide aldım o da hayır gayet normal bana gelmene gerek yok ama ne zaman istersen gelebilirsin demişti doktorum gerçekten çok iyi bir doktordu. Sonra doğuma doğru doktorumu değiştirdim o da ölçtü ben gayet normal ölçtüm demişti ama ben çok kafama takmıştım. Doğumdan sonra çocuk doktorumuza anlatınca ultrason çekelim dedi orda da normal çıktı. Daha sonra doktorumun gitmesi üzerine başka doktora geçtik ona da anlatmıştım o da çektirdi ultrason çok şükür o zamanda normal ölçüldü. Doktorumuz artık unutun bunu kadındoğumcunuzla böyle bir muhabbet geçmemiş gibi düşünün diye aramızda espiriler dönüyordu.Hatta geçen sene bir düşme vakası olmuştu kafasını vurmuştu acilde tomografi çekildiğinde raporda ventriküller normal izlendi yazısını okumak bana mutluluk verdiği için tekrar tekrar okumuştum. Çok uzun oldu kızlar ama umut olması için anlatmak istedim Bazen ölçüm hataları olabiliyor önemli olan doktorun size nasıl yaklaştığı ben o doktora asla hakkımı helal etmiyorum. Ama çok şükür şuan kızım sağlıklı ve 4 yaşına girecek💙 Her zaman içinizi ferah tutun bebişinizin iyi olduğunu düşünün ve mutlaka farklı görüşler alın 💚