GulUmut benimde ilk canim ama ben ilk defa duydum dedigin seyi dewlet hastanesinde bile seninle kaliyor.sanirim hic cewrende dogum yapmis biri olmadi yada hic ziyarete gitmedin😊eger bebegin kücük dogduysa yada herhangi bir saglik problemi warsa yenidogan yogunbakim unitesinde kuwozde kalir onun disinda bebek hep seninle😊odada kuwoz war zaten onun icinde duruyor.ama ben ondayken kizimi rahat goremedigim icin hep kucagimda tutmak istedim.zaten birkac gun tuhaf oluyorsun surekli elimi karnima koyuyodum😃😃 bakiyorum boş hareket yok tabi o yuzden kizimi hep yanimda istedim.ama sen sakin bunu yapma bugun 16 gunluk oldu asla besiginde yatmiyor surekli ya benim ya eşimin gögsunde uyuyo besige koydugun anda ciglik atiyo.umarim 40i cikinca huyu degisir