Nureymn Biberona hiç gerek yok çünkü hemşireler kaşıkla icirtiyorlar mamayı,emzik de gereksiz bebek yorgun olduğundan pek ememiyor zaten 10 günü geçtikten sonra damagi kuvvetleniyor öyle çekiyor bnm kızım başlarda çekmedi 2 aylıkken tam çekti,pişik kremi de şimdilik gereksiz sadece evde dursun cantaniza koymayın yeni doğmuş bebek hmn pişik olmaz,kendiniz için Orkid unutmayın deepent kullanacaksanız eğer sezeryan olanlara önerilmiyor dikiş yerinin kuruması için,Bebek için hipp markası öneriliyor katkısız olduğu için keçi sütlüymus bu kadar😊