Arkadaşlar Gebze medar hastanesine gitmiş giden tanıdığından duyan birileri var mı fikirlerinize ihtiyacım var. 7 Şubat a kadar geçerli doğum paketi varmış 42 bin ₺ ikili veya üçlü tarama 10 muayene normal veya sezeryan bi de doğum fotoğrafçısı tercih etmeli miyim bilmiyorum ücret olarak iyi mi sizce