2inciAnnesi ayazmomsa kan geliyo mu? Kahverengi leke varsa korkmayın ama ilk fırsatta doktora gidin ve eşinizle ilişki yaşamayın bol bol dinlenin yatın
Yldrm34 ayazmomsa Leke varda yerleşme lekesıdır ama ağrın varsa kasıkta belın de Ozmn çok Dıkkat etmen gerek aynı şeyleri yaşadığım ıcın bılıyorum
Nuralkan Hemen doktora git bence bende yaşadım aynısını kendini çok sıkıp üzme ama doktorun kontrol etmesi çok önemli oluyor çünkü engellenebilir bir durum olabilir.
zengooo Bende yasadim korkma ama doktora mutlaka git onlem alsinlar.progestan ve kan sulandiriciyi mutlaka sor