Rumoss
Masallah size, ben de bugun muayeneye gittim 2 cm aciklik var bebegin durumu iyi kendisinin dogal bir sekilde gelmesini bekleyelim dedi haftaya tekrar acikliga bakacak ilerleme yoksa uyaririz dedi insallah tek nefeste kucagimiza almak nasip olur 🥹