Kbraa_1234 27 haftalik hamileyim bebek cok asagida hissediyorum oturur kalkarken cok zorlaniyorum batma oluyor alt tarafima sizce bu haftalarda normalmi doktora gitmelimiyim
Adenala Kbraa_1234 Aynı haftadayız benim de öyle canım eğilirken falan bebek arada sıkışıyor gibi hissediyorum 🥲
Kbraa_1234 Papatyam63 annem kayinvalidem karnima baktilar normalde bebek yukarda olmasi gerekiyor cok asagida dediler kafam karıştı
Papatyam63 Kbraa_1234 normalde son aylarda karın düşüyor. Ama seninki daha var doğuma benimde o aylarda senin dediğin gibi olmuştu doktor dinlen uzan demişti ayağını yukarıya kaldır demişti