Zaman su misali dedikleri bu olsa gerek bende düşünüyorum daha gebeliğimi öğrendiğim gün dün gibiydi ama üzerinden tam 9 ay geçmiş şimdi ise bebeğimi kucağıma alacağım günü sayıyorum son birkaç haftamız inşallah 1 Mart gibi aramızda olucak , rabbim hayırlısıyla kucağımıza almamızı nasip etsin evlatlarımızı ☺️