Ebru-li Kızlar 39+1 olduk ve hala gelen giden yok böyle ne zaman baslar bu doğum yada başlamazsa ne olur nasıl ilerler ki doktor ptesi kontrolüm var bakaşım ne olacak
Bebekbeklrkn Ebru-li bende merak ediyorum pazartesi kontrol var son adete göre 38 girdim ama doktor ultrasona göre 38+5 bakalım