Ceyceys beni etiketlemene gerek yok yani canım post sahibine söyleyebilirsin. Hepimiz hamileyiz herkesin farklı bir problemi var ben zaten boş gebelik vs gibi şeyleri duyma herkeste farklı oluyor diye söyledim ki yazdığım yorumları okursan bilgim olmasa bile kötü durumda olan birini gördüğüm de
bilgim yok ama Allah yardımcınız olsun diyorum. Hamilelik zor çünkü insan kendinden bilmeli ben daha sabah kanamam olduğu için hastaneye gittim kendim böyleyken kimseyi panik haline sokacak değilim . Dün de bi bayan yazdı bu posta bana cevap yanlış yönlendirme falan yazdıklarımı tam okumamış sizde böyle yazınca gerginim de sanırım kusura bakmayın canım sıkıldı .