Neziha55 Kızlar 23 haftalık gebeyim karnımın içi yırtılıyormuş gibi acıyor ve uyuşuyo sanki içten patlıycak gibiyimama bebeğim hareketlerini hissediyorum normal mi bu haftalarda bu batışma
snmtrhn Neziha55 ay benim gecen gun oleydi o.karnimin icinin acisindan mahvoldum 2 gun boyunca yarin 37 haftaya giricem ben gaz sancisi sanirim ole olmasina sebep oluyo tuvalet sorunun varmiydi peki yada gaz cikarmadiysan ole aci yapio icten