Zbdy_27 bende de hdegerim düşmüyor. İlk hamile kaldığım sıralar 5.70 falandı . Dün kontrolum vardı 3 çıktı . Ama yukseltmeyim dozunu aynı kullan dedi. Bende tereddütteyim, yükseltir dozunu diye düşünmüştüm ama yükseltmesi 50 lik levotiron kullanıyorum